Our blogs

De kracht van Micro influencers

De kracht van Micro influencers

De kracht van Micro influencers zit ‘m in de kracht van een gezegde als “Eendracht maakt macht”. Ze hebben wellicht geen hoogbereik, maar wel echte liefde voor een merk. Waarom en hoe zet je Micro influencers in voor je merk?

Grote influencers zoals Serena Verbon of Nikkie Tutorials hebben dan wel een torenhoog bereik, maar hebben ze ook echte passie? Ja, ze hebben passie voor de categories waar ze over posten. Maar om hun eigen likability te behouden leggen ze zich niet vast aan één merk. Dat is natuurlijk helemaal prima, maar echte brandfans zijn ze om die reden niet en plein public. Waar vind je als merk die brand fans dan wel?

De zoektocht naar Micro influencers

Echte brand fans vind je onder de Micro influencers. Dit zijn mensen die niet per se een hoog bereik hebben, maar wel echte passie voor jouw merk. Juist hun passie voor jouw merk of product, maakt dat ze intrinsiek gemotiveerd zijn om over je merk te praten. Hun activide kracht van micro influencerteit rondom je merk of product is organisch en daardoor authentiek. Hun engagement is vaak hoog. Ze zijn veel met jouw merk bezig en worden daardoor als autoriteit gezien door hun directe kringen. Zoals we allemaal weten is de mening van een vriend voor veel mensen doorslaggevend in een aankoopbeslissing en daarom is het belangrijk je Micro influencers te identificeren. Als dat is gelukt, is het de volgende stap ze in te zetten voor je merk of product om zo hun enthousiasme over te brengen op anderen.

Benieuwd hoe je dat doet? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Op 29 juni staat Remas Haverkamp van Brandambassadors op het Influencer Marketing Congres van Nima in Amsterdam waar hij een micro talk geeft over Micro Influencers! Kom je ook? Je kunt hier je tickets kopen.

De kracht van influencers in content marketing

De kracht van influencers in content marketing

De kracht van influencers in content marketing. Bedrijven en organisaties vechten om onze aandacht. Waar je ook bent -thuis, op je werk, onderweg- overal kom je boodschappen van merken tegen. Het is meer met hagel schieten, dan dat er gericht wordt nagedacht over hoe de consument bereikt kan worden.

Hoe komt dat?

Het is niets nieuws. Maar met de komst van het internet is het medialandschap veranderd. Dat weten we allemaal. Maar wat betekent dit expliciet voor jou als merk of bedrijf? Dit betekent dat:

– je doelgroep een mening over je heeft en deze laat horen;
– mensen met elkaar in gesprek gaan over jou en jouw producten;
– iedereen toegang heeft tot een enorme hoeveelheid informatie;
– het steeds lastiger is voor je potentiële klanten om jou in die enorme hoeveelheid informatie te vinden;
– jij toegang hebt tot data van onschatbare waarde;
– jij die data moet gebruiken om te zorgen dat je klanten jou vinden!

En daar komt content marketing om de hoek kijken. Bij content marketing ga je met die data aan de slag. Allereerst analyseer je de data.Daarna trek je er conclusies uit en stel je er een strategie voor op. Dat is een intensief proces, waar veel tijd in gaat zitten. Maar die investering is het meer dan waard. Als je er zelf geen tijd voor hebt, zijn wij je natuurlijk graag van dienst!

Hoe zet je een goede content marketing strategie op?

1. Stel je doel vast
Content marketing moet een verlengstuk zijn van wat je als bedrijf wil bereiken. Kijk dus eerst goed naar de bedrijfsdoelstellingen. Vergeet daarbij niet om deze bedrijfsdoelstelling te vertalen naar de verschillende stakeholders waar je je content strategie op gaat richten.

2. Analyseer de informatiebehoefte van je stakeholders
Om ervoor te zorgen dat je stakeholders jou wel zien, wil je weten waar zij behoefte aan hebben. Hoe kun je relevante waarde voor hen toevoegen? Wat zijn hun “pijn” punten? Maar ook belangrijk; welke media en kanalen gebruiken ze? Op dit punt kun je influencers gaan toevoegen in je strategie. Welke influencers schrijven over onderwerpen gerelateerd aan deze pijnpunten?

3. Combineer jouw bedrijfsdoelstellingen met de informatiebehoefte
Bij deze stap is het belangrijk weer even terug te blikken op je bedrijfsdoelstellingen en de informatiebehoeften van je stakeholders. Waar zie je de overlap, de zogenaamde “sweet spot“? Daar kun je waarde toevoegen!

4. Stel KPI’s op
Op basis van je “Sweet Spot” kun je nu Key Performance Indicators gaan opstellen. Wat moet het jouw gaan opleveren? Bijvoorbeeld conversie? Sales? Betrokkenheid? En hoe stel je vast of jij voldoende waarde toevoegt voor je klanten? Om influencers bij je strategie te betrekken is het belangrijk dat je hen inzet om je KPI’s te behalen. Wees vooral niet bang hierover met hen te brainstormen!

5. Monitor, analyseer en stuur bij
Met je KPI’s in het achterhoofd ga je kritisch kijken naar wat je content teweeg brengt. Levert het je op wat je wilde? Waarom wel? En vooral als het niet lukt; waarom niet? Trek niet gelijk een conclusie, maar analyseer de verschillende factoren die je eindresultaat kunnen beïnvloeden.

De kracht van influencers in content marketing

Waarom zijn influencers een belangrijk deel van je content marketing? We bespraken al eerder waarom influencers een goede manier zijn om je doelgroep te bereiken. Door influencers op een strategische wijze mee te nemen in je content marketing strategie, haal je er nog meer uit! Een influencer vragen om een foto met jouw product te plaatsen is natuurlijk niet echt strategisch. Daarom is het belangrijk dat je nadenkt over het verhaal dat je wil vertellen en hoe je influencers daar een rol in gaan spelen. Zij staan immers direct in contact met jouw doelgroep!

Miss Etam Moments Influencer campagne

Miss Etam heeft een nieuwe app gelanceerd! De Miss Etam Moments app. Met deze app sparen klanten bij elke aankoop punten. Deze kunnen ze later verzilveren voor kortingen. Ook worden de klanten regelmatig verrast met persoonlijke cadeautjes. Om deze supertoffe app onder de aandacht te brengen heeft Miss Etam Brandambassadors gevraagd de influencer content strategie op te zetten en twee events te organiseren!

Dit bood natuurlijk de mogelijkheid om online en offline communicatie met elkaar te integreren! De influencers ontvingen dan ook een mooie, persoonlijke uitnodiging voor de twee events in de Miss Etam filialen Alkmaar en Apeldoorn. Uiteraard mochten zij hun volgers ook uitnodigen!

De Miss Etam Moments events

Het achterliggende idee van de events was natuurlijk allereerst een feestje voor de klanten om de lancering van de Miss Etam Moments app te vieren! Maar daarnaast waren de feestjes ook de basis voor nog meer mooie influencer content. Alles was dan ook esthetisch ingericht. De filialen waren gehuld in een zee van ballonnen, bedrukt met de hashtags van de online influencer campagne. De catering was werkelijk prachtig. En als kers op de taart was er gezorgd voor bedrukte cupcakes, de mooiste taart ooit en de mogelijkheid een karikatuur van jezelf te laten maken.

Het resultaat?

 

Influencer marketing: De 10 belangrijkste redenen om influencers in te zetten

Influencer marketing: De 10 belangrijkste redenen om influencers in te zetten

Influencer marketing: check deze 10 argumenten voor de inzet van influencers

  1. Word of Mouth is een belangrijke factor in 20-50% van de aankoopbeslissingen. Vooral als je een product voor de eerste keer gaat kopen (McKinsey). Influencers zijn het schoolvoorbeeld van effectieve WOM. Ze zijn aspirationeel en worden als betrouwbaar gezien.
  2. Merken staan dichter bij de consument dan ooit dankzij het internet. Consumenten verwachten een actieve, betrokken houding van merken. Denk hierbij aan het actief deelnemen in conversaties. Influencers kunnen in dit proces een belangrijke rol spelen.
  3. Influencers creëren brand awareness of zelfs hypes rondom een merk of product. Het horlogemerk Daniel Wellington geeft geen geld uit aan reclame, maar geeft populaire influencers haar producten ‘for free’ om zo hun publiek te bereiken. En met groot succes: een business met 200 miljoen dollar omzet.
  4. De kosten van influencer campagnes zijn in vergelijking met reclamecampagnes goedkoper. De content wordt vaak door de influencer geproduceerd en de waarde van de campagne komt overeen met adverteren in de traditionele media.
  5. Let op: doordat influencer marketing een buzz is geworden, stijgen de prijzen en is de kans dat de kwaliteit van content minder wordt. Daarom is het van belang de ROI te meten om de werkelijke waarde van de content in een campagne te kunnen bepalen.
  6. Consumenten zijn media savvy en weten tegenwoordig hoe marketing en advertising werkt. De hedendaagse consument is op zoek naar eerlijke en authentieke boodschappen. Bovendien worden ze overstelpt door advertenties. Vandaar dat veel mensen ad blockers hebben ingesteld om de commerciële boodschappen te vermijden. Influencer content wordt daarentegen altijd getoond!
  7. De content, gemaakt door influencers, is organisch en vertelt een persoonlijke ervaring die toegankelijker en krachtiger is dan in traditionele advertising.
  8. Influencers zijn grotendeels actief in een digitale wereld. De digitale omgeving levert merken veel data op over interesses, aankoopargumenten, productinnovaties, van hun (potentiële) kopers. Bovendien kan het zoekgedrag worden gevolgd en de beslissingen worden gemonitord.
  9. Op basis van de interesses van de volgers van influencers kan er een match gemaakt worden tussen jouw doelgroep en de volgers van influencers. Zo wordt de doelgroep dus direct bereik!. Ook kan op basis van interesse profielen van volgers een match gemaakt worden met gelijkende of aspirationele merken.
  10. Tenslotte: influencer marketing realiseert verkoop!! In de e-commerce levert influencer marketing dagelijks het bewijs. Hier is de verkoop direct zichtbaar door het gebruik van links, couponcodes of thread die de influencers bij hun post plaatsen.

Benieuwd hoe influencer marketing jouw merk kan boosten? 

Bel ons op +31 20 737 03 28, mailen kan ook naar mail@brandambassadors.nl of vul de onderstaande velden in en wij nemen direct contact met je op!

Instameet: Storytelling focus in Canon communicatie

Instameet: Storytelling focus in Canon communicatie

Instameet als ontmoetingsplek voor storytelling

Instameets & Storytelling. De focus van Canon ligt dit jaar op het vertellen van verhalen. Vanzelfsprekend speelt de camera een belangrijke rol in het vastleggen van deze persoonlijke, ontroerende, spannende, verrassende en krachtige stories. Dit jaar is de wereldwijde campagne gelanceerd met als thema en hashtag #Liveforthestory. Met de dochter van Lenny Kravitz, Zoe als inspirator en campagne icoon. Canon Benelux organiseert dit jaar regelmatig voor storytellers Instameets waar men kan luisteren naar presentaties van inspirerende verhalenvertellers, nieuwe producten kan ontdekken en ditr alles vindt plaats in een omgeving waar je bijzondere verhalen kan vastleggen. De Instameets worden aangekondigd op het Instagram kanaal van Canon. Deze zijn toegankelijk voor iedereen. Let op het aantal beschikbare plaatsen is beperkt!!!

Instameet in Amsterdam

Op 10 juni vond in Amsterdam Noord een Instameet plaats met voormalig fotograaf van Nederland Achmed Polak als inspirerende spreker. Naar de volledige Benelux squad van Canon was ook Humberto Tan aanwezig om zijn camera ervaringen met andere fotografen te delen. Aanstaand weekend 1- 3 september is er weer een Instameet op het Circuit van Zandvoort tijdens de Historic races.

Imago veranderen met Influencer Marketing

Imago veranderen met Influencer Marketing

Je imago veranderen met Influencer Marketing behoort ook tot de legio mogelijkheden van werken met Influencers. De meeste bedrijven zetten influencers nu nog in om bekendheid te genereren voor merk of product. Maar de verwachting is dat in de toekomst meer en meer bedrijven influencer marketing op een strategischer niveau gaan inzetten. Influencer marketing als vast onderdeel van de marketing mix dus.

Imago veranderen met Influencer Marketing

De Amerikaanse PGA Tour, organisator van golf wedstrijden, kiest voor de inzet van influencers om het imago van Golf op te poetsen. Golf staat nu nog vooral bekend als oude mannen sport. Maar met de inzet van jonge influencers, hoopt PGA Tour daar verandering in te brengen. PGA Tour kiest bewust voor influencers die hun jongere doelgroep al aanspreken. “We are widening our circle of storytellers to include influencers we know our fans already look to for insights and information.” zegt Julie Tyson senior vice president van PGA Tour. Maar niet alleen bereik onder hun doelgroep is belangrijk. De gekozen influencers hebben ook echt affiniteit met golf.

Zo heeft PGA Tour bijvoorbeeld Fashion blogster Alexandra Dieck (26) gevraagd over Golf te schrijven. Voor Alexandra is dit niet zomaar een onderwerp waarvoor ze betaald krijgt om over te schrijven. Toen ze klein was nam haar vader haar al mee naar de golfbaan. En Golf zorgde ervoor dat ze een beurs kreeg voor de University of Houston. “People always get super surprised when I play,” zegt Alexandra. “I’m not really good at golf – but I can hit under 100.”

De inzet van influencers die de jongere doelgroep van PGA Tour aanspreken en die daadwerkelijk affiniteit hebben met golf, is een formule die een succesvolle imago-verandering van Golf voorspelt. Durf jij de volgende stap te nemen en Influencers op te nemen in je Marketing Mix?

Een effectieve influencer marketing campagne opzetten

Een effectieve influencer marketing campagne opzetten

Een effectieve influencer marketing campagne opzetten. Het lijkt niet moeilijk. Je kiest influencers uit met een hoog bereik, betaalt hen een som geld en zij posten een bericht met jouw product of merk erin. Klaar. Toch? Nee dus.

Vorige maand was er een hoop ophef over een post gedaan door Anna Nooshin. Op de desbetreffende post stond Anna Nooshin in badpak met een plastic fles in haar hand. “Love how small changes can make a difference. This bottle is made of recycled plastic and by purchasing one you support @plasticbank, help keep the ocean clean and create work for the people of Haiti. Great initiative Shell #giveback #theplasticbank #shell #partner” Binnen korte tijd kreeg Anna een storm van verontwaardigde reacties over zich heen. Was ze nou Shell aan het promoten? Shell die hiermee aan Greenwashing doet? Had Anna zich dan niet verdiept in wie ze onder de aandacht brengt via haar social kanalen?

Dus.

A post shared by Anna Nooshin (@annanooshin) on

De verkeerde match

Andere influencers en celebrities zoals Lizzy van der Ligt en TV-persoonlijkheid Dennis Weening hadden eenzelfde soort post gedaan, maar daar leek niemand zich aan te storen. Vrij Nederland columniste Lisa Bouyeure schrijft in haar column dat juist Anna alle kritiek over zich heen kreeg, omdat ze in een sexy badpak stond. Haar volgers riepen dat ze meer dieptegang van Anna hadden verwacht. Wat het ook was dat Anna het doelwit van kritiek was, het was overduidelijk geen match tussen haar en Shell.

Een effectieve influencer marketing campagne opzetten

Dat brengt ons ook direct naar de essentie van een effectieve influencer marketing campagne. Het gaat niet per se om bereik, het gaat om het zorgvuldig selecteren van je influencers. Zij gaan straks namens jouw merk wat vertellen en het moet logisch zijn dat zij die boodschap vertellen. Je influencers moeten perfect aansluiten bij je merk. Denk daarbij aan hun tone of voice, hun volgers maar ook de kanalen waar ze actief op zijn.

Een influencer kent zijn volgers beter dan jij. Echt waar. Durf dat stukje los te laten en laat ze zelf jouw boodschap verwoorden. Samenwerken met influencers kun je het beste zien als een co-creatie. Communiceer daarom dan ook helder wat je van hen verwacht. Dit kan bijvoorbeeld door middel van een creative brief waarin je ze bekend maakt met jouw merk en de aanleiding van deze campagne, een eventuele tijdslijn en andere verwachtingen. Wees niet bang om je KPI’s met je influencers te communiceren.

Tot slot, durf los te laten. De opdracht is afgebakend en helder. Influencers weten het beste waar hun volgers enthousiast van worden en als je nu durft los te laten is de kans groot dat zij hun volgers enthousiast maken over jouw merk!

Spiderman pak ontworpen door Youtube influencers

Spiderman pak ontworpen door Youtube influencers

Spiderman Homecoming campagne : DIY Influencers ontwerpen eigen pak zoals cosplayers

De nieuwste Spiderman film komt deze maand (7 juli) in de bioscopen en Sony Pictures heeft in de VS een DIY campagne op gezet met YouTubers. Omdat Spiderman zijn pak indertijd zelf heeft gemaakt, is deze influencer campagne daarop geënt. Een vijftal Cosplay Youtube sterren zijn uitgenodigd om in een speciaal laboratorium “Spidey Lab” hun eigen Spiderman pak te creëren. De influencers zijn gevraagd om met de benodigde materialen en instrumenten hun eigen creatie vorm te geven. Ook werden hun fans op Twitter gevraagd om ook zelf een pak te ontwerpen en door de hashtag #SpiderManDIY te delen, doen ze mee aan de contest met als prijs het bijwonen van de wereldpremière van de film.

 

Peugeot Django Design Battle: Het resultaat

Peugeot Django Design Battle: Het resultaat

Peugeot’s Django Design Battle bereikt z’n hoogtepunt!

De door Brandambassadors geselecteerde Loes van Delft en stylist van de sterren Tommy Driessen gaan de strijd aan. Wie designed de mooiste Peugeot Django Scooter?

De Peugeot Django scooters van Tommy en Loes zijn klaar! Benieuwd naar het resultaat? Dat check je hier!

Loes van Delft in Django Design Battle

Loes van Delft is “In it to win it” zoals ze zelf zegt. En dat credo heeft ze al meer dan eens bewezen. Samen met het typerende karakter Pjipje dat in bijna al haar kunstwerken terug komt, verovert ze de hele wereld. Van Londen tot Miami, Johannesburg tot Taipei en van Barcelona tot Amsterdam. Overal waar Loes exposeert worden mensen verliefd op haar kunst. En stiekem ook op de charmante, talentvolle kunstenares zelf. Loes: “Ik wil dat mensen blij zijn als ze mijn werk zien. Heel simpel. Love is the message.”

Stemmen op Loes? Dat kan hier! De #DjangoDesignBattle is te volgen via de Facebook pagina van Peugeot.

De toekomst van Influencer Marketing

De toekomst van Influencer Marketing

De toekomst van Influencer Marketing gaat over kwaliteit, authenticiteit en echte relaties. Marketeers weten dat succes bestaat uit herhaling van merk en merkboodschap, interactie en aanbevelingen van authentieke mensen die de doelgroep aanspreken. Daarom wil je als merk influencers die achter jouw merk staan en kunnen dienen als de stem van je merk. Maar hoe sla je de brug tussen jouw merkboodschap enerzijds en influencers en hun doelgroep anderzijds?

De focus terugbrengen in Influencer Marketing

Wat er nu veel gebeurt binnen Influencer Marketing, is dat influencers worden uitgezocht op basis van hun bereik. De hoeveelheid volgers, het aantal views, likes, comments etcetera lijkt er soms meer toe te doen dan kwalitatieve parameters. Want wat was het ook alweer dat je als merk wil bereiken? Wellicht dat ook merken verslaafd zijn aan likes en daarom de focus uit het oog verliezen. De eerste stap is daarom dan ook de focus terugbrengen. Ook bij Influencer Marketing geldt dat je uit moet gaan van je doelstelling en doelgroep en vanuit daar je strategie verder vertaalt.

De toekomst van de Influencer Squad

L’oreal begrijpt als geen ander hoe belangrijk die focus is en stelde haar eigen Influencer Squad samen. De influencers in de squad zijn geselecteerd op basis van hun passie en liefde voor L’oreal en haar producten en niet op basis van hun bereik. General Director van L’oreal Adrien Koskas zegt daarover: “Als je werkt met influencers, moet je kiezen voor een oprechte en eerlijke relatie tussen merk en influencer. De influencers die je kiest moeten van je merInfluencer marketing squadk houden. Als ze dat niet doen, dan zie je dat hoe dan ook terug in de content. Als ze de ene dag praten over jou en de volgende over je concurrent, dan is er geen verhaal. Dat is gewoon niet geloofwaardig. Het gaat er om een relatie op te bouwen met je influencers.”

Ook voor andere merken kan zo’n Influencer Squad uitstekend werken zolang de influencers maar geselecteerd zijn op basis van passie voor je merk. Het prettige van zo’n Squad is dat ze een consistente, frequente boodschap over je merk vertellen en je hen kan activeren wanneer dat nodig is.

Relaties opbouwen en onderhouden

Net als bij een relatie tussen twee personen, moet een relatie tussen merk en influencers ook opgebouwd en onderhouden worden. Een goed onderhouden relatie met je influencers levert je loyaliteit en daardoor authenticiteit op. Het opbouwen van zo’n merk-influencer relatie draait om het creëren van echte brand ambassadors.

Benieuwd hoe jij jouw brand fans vindt en hoe je ze tot echt brand ambassadors maakt? Kom donderdag 29 juni naar het NIMA Influencer Marketing Congres bij NIMA in Amsterdam!

 

De kracht van passie: L’Oreal’s Influencer Squad

De kracht van passie: L’Oreal’s Influencer Squad

De kracht van passie: L’Oreal Influencer Squad. Het inzetten van celebrities en actrices is niets nieuws voor L’Oreal. Sinds vorig jaar heeft het beauty brand daar ook Influencers aan toegevoegd. “We hebben ervoor gekozen met influencers te gaan werken om dichter bij onze consumenten te staan en echt de connectie met hen te leggen. Ook wilde we het schoonheidsideaal verbreden en afstemmen met waar schoonheid vandaag de dag om draait.” zegt L’Oreal’s general manager Adrien Koskas in een interview met Digiday UK.

Passie boven bereik

Opvallend genoeg heeft L’Oreal gekozen voor beauty influencers met een relatief laag bereik voor wat je zou verwachten van zo’n groot merk. Volgens Koskas heeft die keuze alles te maken met de passie van de influencers voor L’Oreal. “Als je werkt met influencers, moet je kiezen voor een oprechte en eerlijke relatie tussen merk en influencer. De influencers die je kiest moeten van je merk houden. Als ze dat niet doen, dan zie je dat hoe dan ook terug in de content. Wij geloven in lange termijn relaties met influencers. Niet in one-shots. Als ze de ene dag praten over jou en de volgende over je concurrent, dan is er geen verhaal. Dat is gewoon niet geloofwaardig. Het gaat er om een relatie op te bouwen met je influencers. Zo kun je samen prachtige content creëren en engagement genereren.”

Source: https://digiday.com/podcast/loreal-paris-influencers/

Mercedes-Benz laat sterk staaltje storytelling zien

Mercedes-Benz laat sterk staaltje storytelling zien

Mercedes-Benz laat een sterk staaltje Storytelling zien in hun nieuwe “Grow-up” campagne. De campagne richt zich op Generatie Y en Z en sluit daarmee aan op hoe zij de wereld zien. Daardoor is het geen snelle flitsende reclame, maar wel een reclame die inspeelt op de emoties van hun doelgroep. De campagne oogt authentiek. En dat is waar deze digital natives voor gaan.

De Mercedes-Benz Grow-up Campagne

Voor deze twee generaties zijn de definities die door eerdere generaties voor waar werden aangenomen, niet per se meer vanzelfsprekend. Nee, want zij willen zelf keuzes maken en ze herdefiniëren. Daarom zoeken ze naar authenticiteit, volgen hun gevoel en creëren hun eigen wereld. En juist daar weet Mercedes-Benz feilloos op in te spelen. De Grow up campagne vertelt vijf verhalen die gelinkt zijn aan vijf instapmodellen van Mercedes-Benz. Ieder verhaal gaat over keuzes waar vrijwel iedereen binnen deze generaties mee te maken krijgt.

Het leven volgt jóuw regels. De waarden van je ouders opnieuw geïnterpreteerd – voor je leven van vandaag. Je metgezel: Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz Storytelling

 

 

Peugeot’s Django Design Battle in volle gang

Peugeot’s Django Design Battle in volle gang

Peugeot’s Django Design battle is in volle gang! Loes van Delft en Tommy Driessen gaan de strijd aan. Wie designed de mooiste Peugeot Django Scooter?

De door Brandambassadors geselecteerde Loes van Delft deelde dit weekend al een sneak preview op haar Instagram. Ook stylist van de sterren Tommy Driessen licht vast een tipje van de sluier op. Benieuwd naar hun vorderingen? Check hier hoe het ervoor staat! 

Loes van Delft in Django Design Battle

Loes van Delft is “In it to win it” zoals ze zelf zegt. En dat credo heeft ze al meer dan eens bewezen. Samen met het typerende karakter Pjipje dat in bijna al haar kunstwerken terug komt, verovert ze de hele wereld. Van Londen tot Miami, Johannesburg tot Taipei en van Barcelona tot Amsterdam. Overal waar Loes exposeert worden mensen verliefd op haar kunst. En stiekem ook op de charmante, talentvolle kunstenares zelf. Loes: “Ik wil dat mensen blij zijn als ze mijn werk zien. Heel simpel. Love is the message.”

Stemmen op Loes? Dat kan hier! De #DjangoDesignBattle is te volgen via de Facebook pagina van Peugeot.