Oreo betrekt influencers en fans bij nieuwe Oreo smaken

Oreo betrekt influencers en fans bij nieuwe Oreo smaken

Actrice Ellie Kemper, influencers en Oreo fans bedenken nieuwe Oreo smaken

Weet jij wat nodig is om de volgende populaire smaak van de Oreo koekjes te maken? Dan is dit de kans! Mondelez, eigenaar van Oreo, introduceerde een nieuwe smaak en speciale actie. Hierin worden ‘fan’atici gevraagd om hun eigen smaak te bedenken. Deze actie heet de “MyOreoCreation” wedstrijd. De looptijd is tot en met 14 Juli.

Consumenten en fans taggen creaties met #MyOreoCreation en #Contest.

Oreo betrekt influencers en fans in de productontwikkeling van nieuwe smaken. Of zoals de brand manager van Oreo, Madeline Vincent, zegt: “We were just thinking we’ve done such exciting things with the cookie that we’ve never done before. What should we do next? We just thought there would be no one better to help us brainstorm than our fans who already have these amazing ideas and are already sharing them.”

Fans  kiezen de winnaar

Het is lucratieve actie want de hoofdprijs is een bedrag van  $ 500.000 en een exclusief kijkje achter de schermen bij de koekjesfabrikant. De winnaar krijgt de kans om hun product live in de winkelrekken te zien. Drie finalisten ontvangen een bedrag van $ 25.000. Het finale product zal worden verkocht met een “on-pack shout-out.”

Bron: Adweek

About the Author