BRANDAMBASSADORS – Our story

Sinds 2008  verbinden wij, Brandambassadors, ‘people with passion, power and presence with brands”. Personalities, (social) influencer en merken fans verbinden wij met merken om unieke, authentieke en overtuigende verhalen te vertellen. Wij bouwen aan betrouwbare en sterke relaties tussen merken en personalitiesinfluencers of fans/klanten met als doel het creëren van ambassadeurs. Wij zetten gepassioneerde mensen in als de persoonlijke verhalenverteller. Door de ‘ambassadeurs’ te activeren op social media platforms creëren we voortdurende en betrokken communicatie met zeer betrouwbare en invloedrijke content.

Wat is een ‘brand ambassador’?

Een “brand ambassador” is niet zomaar een hippe naam voor een persoon of van een marketing strategy voor merken of organisaties. Met deze aanduiding geven wij naam aan een persoon en een doelgerichte aanpak om het merk onder de aandacht te brengen van een breder publiek en te bouwen aan een geloofwaardig en betrouwbaar merkbeeld vanuit persoonlijke betrokkenheid en/of passie.

Onze werkwijze in 8 stappen:

  1. Formuleren campagne doelen
  2. In kaart brengen van ‘target audiences’
  3. Selectie en matchen van influencers
  4. Strategie en creatie van campagne
  5. Content create door influencers
  6. Verspreiding van content via earned, owned en evt paid media
  7. Meten van resultaten
  8. Evaluatie

Voor wie werken wij:

Brandambassadors | Canon - Vespa - StyleToday - Peugeot - BMW - Bosch - Dremel - Miss Etam - Het Louwman Museum


BRANDAMBASSADORS – Campagneplatform

Wij traceren de ambassadeurs onder bestaande klanten (brand advocates), influencers, celebrities, bloggers, vloggers, collega’s en experts. Wij bedienen ons hierbij van het Brandambassadors online campagne-platform waarmee we  de verschillende groepen kunnen identificeren, verbinden, betrekken en activeren op on-en offline kanalen.

We realiseren authentieke word of mouth gesprekken in de door ons ontwikkelde ambassadeurs campagnes. Met het Brandambassadors platform controleren en monitoren we de volledige rollout en het campagne programma; van het begin de werving, tot het meten van het resultaat en het tussenliggende proces. Met de huidige platform-technologie is het mogelijk te bouwen aan een efficiënt en resultaatgericht ambassadeurs programma dat aansluit bij de behoefte van de hedendaagse marketeers. Het resultaat van de campagnes benchmarken we op basis van gerealiseerde campagnes en wetenschappelijk verkregen data.

Brandambassadors campaign platform
Brandambassadors campaign platform