Chat with us, powered by LiveChat
Review micro influencers testen Swiss Clinic product

Review micro influencers testen Swiss Clinic product

Review micro influencers testen Swiss Clinic product

Naast het creëren van brand awareness in de Swiss Clinic campagne is ook als doelstelling gesteld om te laten zien wat het effect is bij het gebruik van de Swiss Clinic skin renewal. Aan deze try-out deden in totaal 19 micro influencers mee. Zij hebben zich aangegeven dat het Swiss Clinic product wel wilden testen voor een periode van 2 maanden. Gevraagd is om hun ervaringen met het Swiss Clinic Renewal product te delen via hun sociale kanalen met daarbij de hashtag #myswissclinic.

Resultaten review micro influencers testen Swiss Clinic Renewal product

Doel KPI’s:
Deelname: 5-10 influencers
Publicatie: 5- 10 social en 5-10 blog posts
Total reach: 75.000
Engagement: 3%
Inzet blogs om inhoudelijke content te genereren.

Resultaten:
Deelname: 19 influencers
Totaal posts: 28
Blogs: 11 blogposts
Total reach: 235.000
Engagement: 5%

Voorbeeld kwalitatieve posts:

Floortjeloves

Marieke Kazen 

Debs healthylife

Daily dose of Daph

Lips and Jeans

Beautytalk

2 makes 4

Reena Jagram

Demi Dingerdis

Little Louvain