Introductie BK Wokarang aan food influencers
Introductie BK Wokarang aan food influencers

Introductie BK Wokarang aan food influencers

BK Wokarang met food influencers #woktober

Goede pannen horen bij goede koks! En dus ook bij food infleuncers.De BK pannen zijn daar een voorbeeld van. Dat weten onze food influencers ook. We hebben deze influencers uitgenodigd om mee te doen met de BK campagne. Deze campagne staat in het teken van het door BK bedachte Woktober maand!

BK Wokarang heeft een uniek design. Door de bolling in de pan hoef je hem niet meer van het
fornuis te halen en kun je de ingrediënten zonder te knoeien omscheppen met de spatel! Meer
informatie over de BK Nature Wokarang staat hier: https://www.bk.nl/nature

Wat waren de marketing doelstellingen?

  • Merkbekendheid genereren voor BK Wokarang Nature onder kookliefhebbers
  • Influencers in aanraking brengen met de BK Wokarang Nature
  • Hun followers inspireren met deze vernieuwde wok pan.

 Hoe is deze campagne opgezet?

Raoul & Rigel heeft ons gevraagd om diverse food influencers uit te nodigen en kennis te maken met de nieuwe BK product. We hebben het nieuwe BK product toegestuurd samen met een geschikte spatel en gevraag hun favo gerechten te bereiden met deze wok pan. Natuurlijk was het belangrijk dat zijn hun ervaringen met de volgers zouden delen. Ook is een winactie toegevoegd voor de volgers van onze 14 food influencers om de BK wok pan onder de aandacht te brengen..Zij mochten allemaal een pan weggeven in oktober #woktober.

W O K & R O L L . Picking a soundtrack to cook with is tricky. You want it to be energetic enough so you can dance while chopping, but it should also put you in a state of mind where you can become fully focussed on preparing your family’s meal. . I don't cook that often, but I've done it enough to know that when you put your love and attention into the meal you're creating, the food inevitably tastes better. . From cooking to clean-up, I made a playlist and it’s a wokking nice one, if I may say so myself. Here are 10 songs that keep my energy up while wokking. . 1. Wok dirty – Jason derulo 2. Wok on water – Milk Inc. 3. We will wok you – Queen 4. Wok it like it’s hot – Snoop Dog 5. You’ll never wok alone – Gary & The Pacemakers 6. Wok this way – RUN DMC 7. Wok like an Egyptian – The Bangles 8. Wok da police – NWA 9. Jenny from the Wok – Jennifer Lopez 10. Wok Em – Yo gotti . Ok now don't lie… Did you or did you not, try to sing those songs in your head, replacing the original words by "wok"? 😂😂😂 . . . #Woktober #bkcookware #BKWokarang #wokandroll #wokkingnice

A post shared by Rogier Jongedijk (@the.suburbandad) on

Wat waren de resultaten?

Om deze vraag te beantwoorden zijn hier eerst de verwachtingen die wij hadden opgesteld:

Verwachtingen/KPI’s

  • Expected number of influencers:
    4 influencers
    5-10 micro-influencers
  • Expected total reach influencers:
    150.000 followers in total
  • Expected total minimum amount of posts:
    36 posts
  • Potential impressions:
    360.000 impressions

____________________________

Resultaten

  • Number of influencers participated:
    4 influencers
    10 micro-influencers
  • Actual total reach influencers:
    384.796 followers in total
  • Actual total amount of posts:
    • 59 social posts
    • 14 Instastories
    • 11 Blogposts
    • 1 YouTube video
  • Actual potential impressions:
    742.200 impressions