Chat with us, powered by LiveChat
Jan Smit: het nieuwe gezicht van Pearle

Jan Smit: het nieuwe gezicht van Pearle

Jan Smit treedt op in de TV commercial van Pearle.

Jan Smit is gevraagd voor de nieuwste commercial van Pearle. Zijn gezichtsvermogen is afgenomen en dat laat de commercial van Pearle op een humoristische wijze zien. Jan verscheen de laatste tijd regelmatig met een bril (zo ook op de laatste Huishoudbeurs). Een goede match tussen de brillenketen en de populaire volkszanger.

Op de sociale media wordt deze samenwerking goed ontvangen. Sinds de aankondiging op 19 februari zijn er 112 berichten gepost waarvan 35% met een positieve reactie. Met namen Facebook en Twitter zijn de populaire kanalen waarop gepost wordt. Op de Facebook pagina van Jan Smit (met meer dan 225.000 likes) zijn de meeste berichten geplaatst.  Op zijn Instagram pagina  wordt geen aandacht deze samenwerking.

De berichten over de samenwerking tussen Jan en Pearle hebben tot op heden (8/3) meer dan 100.000 impressies opgeleverd. Trending topics zijn hierin: ‘commercial’ en ‘nieuwe gezicht van Pearle’.

Jan kondigt zijn samenwerking met Pearle aan op zijn Twitter account.

Bereik Jan Smit (18/3)
Facebook: 226.800
Twitter: 363.200
Instagram: 52.300
Youtube: 18.400

About the Author