Chat with us, powered by LiveChat

#DjangoTakesYouThere laat influencers kennismaken met Peugeot Django

“Als je niet zichtbaar bent, weten je klanten niet te vinden”. Dat is het motto achter de campagne van Peugeot Scooters Nederland. Daarom heeft de importeur van de Peugeot Scooters, Moteo Nederland, aan Brandambassadors gevraagd om samen met Nederlandse Beauty Fashion en Lifestyle influencers een breed op te bouwen in de social mediakanalen Instagram en YouTube.

Brandambassadors heeft uit haar database,  met 1500 social influencers in Nederland, een selectie gemaakt van 281 Instagrammers en YouTubers. Aan hen is gevraagd of zij deel willen uitmaken van het Peugeot Scooters Influencers Team. Op deze oproep hebben 49 influencers positief gereageerd. Op basis van hun profiel en argumentatie zijn 15 influencers geselecteerd en gevraagd deel te nemen aan de Peugeot Django campagne.

Speciaal hiervoor hebben wij de hashtag #DjangoTakesYouThere ontwikkeld. Enerzijds om de experience van het rijden op een Peugeot Django te benadrukken en anderzijds om de posts in ons campagne platform inzichtelijk te maken.

De influencers werden gestimuleerd om kwantitatieve en kwalitatieve posts te creëren, enerzijds door het winnen van een peugeot scooter in het vooruitzicht te stellen en anderzijds door het toevoegen van gamification elementen.

De resultaten van deze 1e influencers #DjangoTakesYouThere campagne van Peugeot Scooters waren overweldigend:

  • Participating influencers: 14
  • Social reach: 3.8 miljoen
  • Estimated impressions: 1.4 miljoen
  • Likes: 100K
  • Comments: 3K